sobota, 14 lipca 2012

Nowy stosik ;D


Zaczęłam od "Forresta Gumpa" i polecam absolutnie wszystkim ;)

Mam do Was pytanie - dostałam się na edytorstwo do Krakowa i chciałabym dowiedzieć się, czy warto ;) Chodzi mi o perspektywy itd... Z jednej strony wiem, że jeżeli zrezygnuję na rzecz czegoś innego ( w moim przypadku prawa ) będę żałowała do końca życia, jednak może czasami trzeba spojrzeć na takie rzeczy bardziej racjonalnie ? Żyjemy w czasach, gdy nie zawsze można robić to, co podpowiada nam serce...

8 komentarzy:

  1. Fajny stosik :)

    Czy dobrze zrozumiałam, że na prawo też się dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zaznaczyć, że to jest tylko moja opinia. Ja wybrałabym coś, co jest bliższe memu sercu. I tak właśnie zrobiłam, wybierając swoje studia. Niestety, pracy po tym nie mam, ale jest jeszcze szansa na zrobienie podyplomówki, więc nie jest źle :)

    Zastanów się, czy dasz radę być przez całe życie prawnikiem, czy tego właśnie chcesz, czy to udźwigniesz. No i czy masz jakieś "plecy", które by Ci pomogły, bo nie czarujmy się, ale w tych czasach to jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawo to ciężki kierunek, a nauka nie kończy się na samych studiach, później trzeba jeszcze zrobić 3-letnią aplikację, która sporo kosztuje i na którą przede wszystkim trudno się dostać, więc, żeby przetrwać, trzeba to po prostu lubić i czerpać z tego przyjemność. Gdybym miała wybierać jeszcze raz swoją drogę, wybrałabym studia edytorskie, ale to tylko mój subiektywny wybór, bo na prawnika się nie nadaję :). Sama musisz wiedzieć, w którą stronę chcesz pójść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chyba wybrałam dobrze - edytorstwo ;) Podobnie jak ty na prawnika się nie nadaję... Zresztą nie chcę uczyć się do trzydziestki bez pewności, że mi się uda - a "pleców" nie mam ;)Na dzień dzisiejszy nie żałuję. Jeżeli coś się lubi, to może być tylko dobrze - trzeba postawić wszystko na jedną kartę i nie odpuszczać ;D Może to trochę naiwne, ale wolę w to wierzyć ;)

      Usuń
  4. fajny stosik :) jeśli chodzi o studia to moim zdaniem trzeba iść tam, gdzie podpowiada serce, jakkolwiek głupie to by się wydawało z racjonalnego punktu widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, nie znam książki ani jednej ze stosika ;) Dlatego jeszcze bardziej jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pozycje. Chętnie podebrałabym ci ze 3 ;)

    OdpowiedzUsuń