sobota, 7 lipca 2012

Milion książek po 9.90 !!!


Kiedy zobaczyłam nagłówek "milion książek po 9.90" od razu się zainteresowałam ;D Zazwyczaj nie kupuję książek w księgarniach ( chociaż bardzo bym chciała ) ze względu na ich cenę, więc ta promocja wydała mi się bardzo ciekawa i być może na coś się skuszę.

Kilka informacji:
*promocja trwa od 26 czerwca do 31 lipca
*przy zakupie co najmniej 5 książek, wysyłka GRATIS
*oferta jest sukcesywnie poszerzana - w każdym tygodniu nowe tytuły

Przeglądając ofertę, znalazłam kilka nowości po niskich cenach ;)

Akcja trwa tutaj:
http://www.weltbild.pl/milion-ksiazek-na-lato

3 komentarze:

  1. Cudowna promocja, ale raczej się na nią nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już się skusiłam i niedługo powstanie pierwszy stosik w krótkiej historii mojego bloga z książkami za 9.90zł w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzecz w tym, że jeszcze trzeba mieć kartę stałego klienta, by promocja obowiązywała; w przeciwnym razie nie wszystkie tytuły będą dostępne w takiej cenie...

    OdpowiedzUsuń