wtorek, 29 stycznia 2013

Mój powrót + stosik :)


Przepraszam, że tak długo mnie tutaj nie było, ale w październiku zaczęłam studia i jakoś tak wyszło... Cały dzień spędzony na uczelni powoduje, że wieczorem jestem padnięta :) Czasu na czytanie książek tylko dla przyjemności też nie miałam zbyt wiele - priorytetem w tym semestrze była literatura staropolska, a nie sądzę, żebyście mieli ochotę na recenzje tego typu pozycji... Chociaż - może się mylę ? :D W każdym razie powracam z nowiutkim stosikiem, który z pewnością jest wyjątkowy - każda z powyższych książek kosztowała MAKSYMALNIE 5 złotych !!! ^^ Takie ceny to ja lubię :)
Większość książek ze stosika już przeczytałam, więc wkróte możecie spodziewać się krótkich recenzji ! :D

2 komentarze:

  1. gdzie dorwałas tak tanie książki?! ogromnie Ci zazdroszczę. marzy mi się książka "sekretny język kwiatów". słyszałam o niej same pochlebne opinie. Dziewczyną z perła" też bym nie pogardzila. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczki dorwałam w Krakowie w okolicach ul.Królewskiej :) Księgarnia "Tanie czytanie" :) Zaglądam tam dość często, bo zawsze można wyszukać coś ciekawego :D Zazwyczaj "standardowe" ceny w księgarniach mnie przerażają :)

      Usuń