poniedziałek, 18 czerwca 2012

Witajcie na Papierowej Łące ;)

Jestem z siebie dumna. Już od kilku tygodni zadawałam sobie pytanie, czy warto założyć bloga i opisywać na nim swoje wrażenia dotyczące przeczytanych książek. Decyzja była trudna, ponieważ jestem perfekcjonistką, a na dodatek jednego bloga już prowadzę - o zupełnie innej tematyce ;) - więc nie byłam pewna czy podołam wyzwaniu. Z drugiej strony pomyślałam jednak, że w końcu mam najdłuższe wakacje w moim życiu ( matura już za mną - ufff... ), więc może warto rozpocząć coś zupełnie nowego - mam przecież ambitny plan przeczytać absolutnie wszystko to, co zawsze mnie interesowało, jednak ze względu na naukę, nie miałam wystarczającej ilości wolnego czasu ;) Dzisiaj ruszam na rajd po bibliotekach, więc na pewno trafię na coś ciekawego ;)

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki - jeśli chodzi o prowadzenie bloga - i oby wena Ci dopisywała podczas pisania opinii :)
    Ps. bardzo spodobała mi się nazwa Twojego bloga, nie wiem sama czemu... ale jest bardzo oryginalna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie na tej Twojej łące, tak trzymaj, nie może się nie udać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, to ja - http://bookshelf.blox.pl/html :)

      Usuń
    2. I jeśli mogę coś zasugerować... Nie da się włączyć jakiejś opcji, żeby można było na maila dostawać powiadomienia o nowych wpisach? Tak najpewniej nie przeoczyć w natłoku informacji :)

      Usuń
  3. Witam i życzę powodzenia. Ładnie tu u Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Także życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń